لمس غربت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لمس غربت
نوشته شده در 19 / 3 / 1393
بازدید : 520
نویسنده : سـعـیـــــــــــــــــــــــد ه

هرکاری میکنم ولی باز حواسم پرت تو میشه مهربون،

 

بدون تو موندن ،جنگیدن رو به من یاد داد،جنگیدن واسه ادامه ی زندگی،

 

بودن بین کسایی که دوسشون داشتی

اما

از نظر من تو دوست داشتنی بودی ک اونا دوست داشتنی میشدن

 

از خودم و فکرای خودم می ترسم

 

آخه چطور گلی مثله تو باید زیر خروارها خاک پرپر شه و من با اینهمه بد بودن رو جای پاهات قدم بردارم و از زنده بودنم شاد باشم

 

نه،نمیتونم درک کنم چرا خاک آرامش گر جسم تو شد، و من اینجا روی بهترین تخت هم که باشم دریغ از اندکی آرامش

 

هیچکی  نمیدونه اما من عاشقت بودم مامان

 

واسه تمام لحظه های خوشی ک واسم ساختی

 

اشک میریزم اما این اشکها تسکین داغ فراقت نیست

 

مادر خوب و مهربون، چقدر پشت درد دوری باید منتظر درمان وصل شد

 

چقد تنها موند

چقدر باید تو اوج غربت سوخت ....

تا کمی آشنا شد............................................

 

 

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: